Eindelijk is de nieuwe website van het NIS live.
Ondanks dat onze oude website er visueel nog heel goed uit zag, bracht het administratief enorme uitdagingen met zich mee. De ledenadministratie, evenementen, nieuwsbrieven en financiële en PE-puntenadministratie verliepen allemaal via verschillende systemen. Dit leidde niet alleen tot extra werklast, maar zorgde ook voor fouten en vertragingen. Met een groeiend NIS was het al geruime tijd een wens om over te stappen naar een systeem waar alles naadloos kon worden geregeld, met aanzienlijk meer gebruiksgemak voor onze leden.
Onze eigen Brenda Oonk ontdekte dit systeem bij All United. Hoewel dit systeem wat minder mogelijkheden biedt op het gebied van design, is het een alles-in-één tool. Hierdoor wordt het voor jullie, de NIS-leden, een stuk eenvoudiger om alles zelf te beheren. De nieuwe website is slechts het begin; dit systeem stelt jullie ook in staat om met behulp van een app zelf zaken te regelen. Om de overgang zo soepel mogelijk te laten verlopen, hebben jullie in de eerste fase de inloggegevens ontvangen voor deze nieuwe website. In de tweede fase zullen jullie instructies ontvangen voor het gebruik van de app.
Probeer het zelf en schrijf je in voor de bijeenkomsten via onze gloednieuwe agenda op de website!
We begrijpen dat elke nieuwe website soms wat haperingen kan vertonen. Als je ergens tegenaan loopt of als je schoonheidsfoutjes opmerkt, laat het ons alsjeblieft weten! Contacteer onze secretaris via nissecretaris@gmail.com en help ons de website nog beter te maken. We kunnen altijd een extra paar ogen gebruiken.
Dank jullie wel voor jullie steun en geduld. Jullie feedback is welkom.
Inkie Stoop
Voorzitter NIS